frågestunden , Avslutad!

Tänkte avsluta frågestunden nu och svara på era frågor även om de inte va så mång som komenterade :)

Postat av: Millieeiei

Okej dampa.........

1. Hur ofta kollar du på dom videosarna jag gjorde haaahaha typ mobbas. ♥
2. Har du fortfarande problem med ögonen, eller asså varför använder du inte glasögon, inte ens när du e hemma typ själv, du passar i de jag lovar. :D<3
3. Kommer inte på någon fråga...
Hur kan du hålla dig så smal, och säg inte träningarna för du va de innan hähä <3


Svar:
1. när ja är med dej oftast : D
2.aa , de har a men orkar inte bry mej om de längre typ : p
3. haha Millie , du vet att jag inte är smal.


Postat av: emmelie

1. eller hur jag är coool med alla pissemyror?
2. varför fick inte vi låna nån penna? :(
3. jag liknad faktiskt mappe som johög , eller hur? HAHAHAHAHAH:D

Svar:
1.jaa , klart du är !
2. ingen anning :/
3. joo , för jävla lik asså!



Postat av:

när fick du din mens?
haha

Svar ;
HAHA , ehm , vettfan typ 6an eller nått.



Postat av:

1.vem gillar du mest utav dina hästar?
2.är du kär i någon?
3.varför vill du inte bo kvar i kode?
4.är du och millie bästa kompisar?
5.hur gammal va du när du började rida?
6.Hur många killar har du haft?

Svar:
1.Kasper såklart men ja älskar ju dom andra me.
2. jao
3.orkar inte typ , hade de bättre förr tkr ja typ.
4. jadå , föralltid.
5.jag har ridit HELA livet men typ 2 år atck vare mamma.
6. 3 stycken tror ja..




aa , de va nog de tror ja :) puuss

Kommentarer
Postat av: millieee

hihiiiiiiii

älskar dig



2010-08-13 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0