KoKa♥

heej , förlåt för så himmla kass uppdatering idag men jag har inte vart hemma på hela dan.
först skolan , de flöt på som den skulle typ.
Sen stack ja och Hanna hem till henne för vi skulle till träningen vid 7 sen, as najs att Hanna börjat nu me !
Träningen va as kul , nästan inga som va med bara för de va damlags match så dom flesta va sjuka eller på matchen.
Hemma sen vid 9 typ och ska duscha och lägga mej snart :)
ps, har lie ny design , Cissi står för headern mej själv har jag gjort resten. inte mke men aa ,de kommer säkert bra snart :)
ehm.. men iaf , jag hoppas jag hinner skriva imon på morgonen innan skolan , så de får vi se.
Så annars , puss och kram för nu ska ja gå , hehe !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0