Who´s your daddy?

Yeeah! haha , sheena!
Livet leker och solen steker här i kode medans d är cepe väder inåt landet.
Alex min älskling har vart här idag och vi har haft skit kul med hästarna !
Vi red till torp lite runt här och var ,och vi badade , fikade och myste med hästarna. så nu har vi hittat världens bästa badställe för oss :D
Sen på hem vägen bestämde vi att vi skulle tälta i skogen nån dag och vi har redan bestämt plats.
När vi kom hem duschade vi Kasper och gick ner med alla hästarna till hagen.
så nu har Alex åkt hem och jag sitter i rummet ,lyssnar på bloodred sandman av lordi och väntar på att maten ska bli klar :)
skriver sen iaf , puss!

Ska jag färga håret blont igen? har as svårt att välja :(

Kommentarer
Postat av: Millllie

Ring mig när du vill sova hos mig??????? <3

Blont!!!!! :D :D

2010-08-06 @ 19:54:34
Postat av: jossan

du ska ha brunt! :o

2010-08-07 @ 00:58:51
Postat av: Anonym

oj, måste skriva bloggen också ju.. eheh

2010-08-07 @ 00:59:23
URL: http://enjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0