Betyg♥

shosan i trosan =)

Igår när vi slutade fick vi betygen för denna terminen.
tänkte berätta vad jag fick i betyg.

Bild - VG
Biologi - VG
Engelska -  VG
Fysik - G
Hem&konsumentkunskap - G
Idrott - VG
(ligger också på MVG nivå men knäproblem osakar mycket problem)
Kemi - VG
Matematik - G
Spanska - G
Musik - G
Slöjd - G
(alla i träslöjden fick de pga läraren vart sjuk under en lång tid)
So-Ämnen - VG
Svenska - VG


Ligger på VG/MVG nivå men efter som jag bara gått med halva terminen blev det G enligt Lillemor och hon vet att hon kommer garanterat höja mej i 9an i Hemkunskapen.

Ja , detta var då mina betyg, inte dom bästa just nu men som sagt så kommer jag "höjas" eller vad man ska kalla det =) hihi ♥



(bildbomben kommer snart!)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

dåligt, lärarens frånvaro ska ju inte sänka elevernas betyg!?

2010-12-22 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0