HAHAHAHA

HHahahahha, trodde fan ja skulle börja blogga som vanligt . men glömde bort de helt de senate dagarna xd. lyckat!
Men nu lovar jag att göra bättre ifrån mej.
Dagen i skolan har vart sådär, seg och deppig typ =/
I klassen håller vi på att samla in 30kr från alla i klassen för jag morsan ska köpa present till Robert,Per och Ludde inför avslutningen. Redan fått ihop 330kr =D
Imorgon ska vi spela upp våra låtar i grupperna på musiken m.m
Helgen ska nog bestå av att träffa kompisar och sånt.

Sedan måndag , åker vi alla 8or iväg till högsbo och kör beachvolleyboll-tunering mellan alla klasserna. Kommer nog blir skit bra för vi vet redan att 8a vinner^^
På tisdag är det äntligen julavslutning och då kommer vi se på lite upptädanden och själva göra några för alla  8or. Våran klass ska visa upp Julia´s och Louise´s Dans och jag ska sjunga min låt "chasing a dream".
Kommer bli super mys!



Nu kommer bildbomb för ni har missat en massa coooooola bilder den senaste tiden!

tjejkvällen hos Louise










orkar inte ladda upp fler just nu , men komentera gärna och säg av ni tycker om bilderna på mej och kasper ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0