Pyromania §

Lyssnar på en sjukt go låt som Cascada sjunger. Pyromania heter denna underbart gryma låt (y) .
Kom nyss hem från skolan så nu sitter jag med musik , en go japp och fraaaanks =D rugit gött!
Í skolan har de vart en ganska go dag igen.
2 redoovisningar i både biologi och engelska som gick ganska bra.
Idag spelade Per äntligen upp min låt för klassen , tror mång gillade de? =)) hihi (*nöjd becca*)
Bilden gick också bra , nästan klar med min tolkng av månalisa som jag målat som en katt (a)
Ikväll eller snart sticker jag bort till Julia och är med henne =)
Imorgon är det konfatraff , fotbollsavslutning och sedan sova hos Louise med laget , kommer bli jätte mysigt! ♥

I´m in loove... ♥


Cute bild från spanskalektionen med Louise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0