baby baby ...

godmorgon enligt oss , hehe nu sitter vi i min säng och Millie har typ cepe ryck i sina ben eller nått ;o
Vi har precis ätit och ska strax gå ner till havet (a) hoppas de är varmt nu också  ;)
Vet ni va?! Millie är kär i bert kalsson! :O:O:O:O
Hon bah: e jag? oj ja glömde , de är ju klart ! :D
De ligger en och slickar på millies ben , nej skoja de va min hund ;)

Idag kommer vi bestämma att jag ska få hästen också! :D Fick ett sms från Michelle med hästen igår och hon behöver veta senast ikväll om vi ska ha henne för andra ville egentligen kolla på henne ^^
Daagen blir nog inte bättre för jag och Millie ska bestämma vilka som ska få komma på grillfesten senare också :D Wihoo

pusss becca&millie (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0