Shooubreee :D

shoosan!
Kom in i mitt rum nyss efter en härlig ridsväng och galopp på ängen med Kasper :D
Redan börjat snacka med Celle (Celina<3) och hon kommer vid 10 imon , hon stannar ända till tisdag , bättre blir de ju inte!
Imon tänkte vi rida ut och upp i skogen där vår lilla bana är :) synd som de är så blir ju Cindy ensam men de fixar väl sej imon .
Ja , ikväll ska jag nog hjäälpa lite folk med lite grejer som : fixa Celinas blogg, samt Millies&tildas , asså jag fattar inte vrf dom frågar mej egentligen , haha jag är ju inte äns bra på de?! HAHAH
Nu städar jag iaf mitt rum för mormor och morfar kommer snart :* ett tag sen nu :D
Fortsätt läsa ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0