Guuuud...

Shiiit vad tråtkit jag har! Jag har redan kollat på 2 filmer , Saw6 och drag me to hell. de är as konstigt för varken nån av dom var bra. :/ jag brukar ju gilla skräck?! :o
Celina och Linnea åkte ju hem för länge sen men solen har visst kommit tbx . solen kanske försvann bara för att Celina och Linnea kom i måndags ? ;o hahaha
Mitt rum är ovanligt städat så man kan se golvet , OJOJOJ , OVANLIGT! haha
näj , men asså pallar typ inte göra nått nu men jag tror ja ska gå ut en stund eller nått iaf.
Get bort massa kläder till Celina också , slipper jag alla kläder som jag inte kan som ligger och skräpar. :p
Men ja , vi hörs la änna sen då :)

pusss beccis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0