helvete asså ...

Denna dagens har vart ganska piss asså ..
Ingen Hanna i skolan för att hon va sjuk så jag fick va ensam på lektionerna :(
Skolan va sjukt tråkig. Benet/knät gör jävligt ont fortfarande men va tvungen att va med på idrotten ändå.
Rektorn är as seg på att fixa ett möte med mamma -.-
I kärra va de inte som de brukar , fick inte änns sagt hej till "en" och  fick typ va själv...
Jag tror de är bäst om jag slutar åka till kärra nu .. har ju inga kvar nu ..

Imon kommer Hanna till skolan har hon lovat men skolan kommer vara piss ändå för vi slutar 4 "/
Sen efter skolan hänger ja med hem till Hanna och sen drar jag direkt till träningen från Hanna :p
Tur att jag har Cissi & Alex som håller mej glad , Alex ,målade jätte fint idag på mej :) taack gumman 
Och Larsson som ska göra mej glad genom att säga FOCKING GAY hela tiden ;) jätte snällt ;) hhah , skrattar alltid när han säger de : )
Nu ska jag städa lite snbbt i rummet , plugga lite för Europakartan som jag ska göra prov på imon . haha och sen såva : )

Pusss från en becca som är på ganska dåååligt humör .. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0