Myssigt ... * JA * :D

Nu sitter jag och Celina och har de mysigt medans Linnea sitter och är mobbad längre bort ;)
Idg har vi ridit som vanligt , (hahah) Och Celina typ ramla av hundra gånger xd Jag ramlade en gång och de var rätt ner i massa brännesslor , ONT i armen som fan!! :(
Imon ska vi rida ännumer och på kvällen blire fotbollsträning.
Undra om Linnea känner sig mobbad just nu ? HAHAHHA ,  de får hon la leva med då :D
SAKNAR MÌNA ANDRA SÖTNOSAR! MÅSTE TRÄFFAS I SOMMAR VAFAN ,  fast nu får jag väl nöja mej med Celina och Linnea :D



Jag och Celina är jävligt söta nu känner ja ! :D heuehuehuheue


Pussss becca♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi mååste verkligen träffas i sommar!!! å då får vi också rida ..:) det va as kul!!!!! Å då får du lära mig lite mera om hoppning ;P ;S jag suuger på det hahahahaha .... . var ramlade ni av ????

2010-06-22 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0