I like cCandy !♥

Jao, har precis ätit . Åkte hem tidigt från kärra för ja mådde inte bra .
Skolan gick la som den brukade iaf riktigt tråk i utom på spanskan ;)
Där är vi uppdelade i grupper och vi ska typ göra en film i varje grupp ;D Jag är med Elin , Felicia och Alexander :)
Sen efter skolan drog jag till kärra , träffade Millie snabbt men hon skulle hem så jag gick och körde lite basket/fotboll utanför lillekärrskolan.
Sen efter ett tag kom bästa killarna (a) haha nä men m iaf Pontus och Hjelte kom så jag spelade lite fotboll med Hjelte för Pontus , stackarn har typ fått nån inflamation i benet :/ stackarn asså . nästa som ja fast jag har ju knät.
Sen när dom drog kännde jag mej verkligen inte bra så ringde morsan så hon kom och
hämtade mej.
Så imorn blire nog stanna hemma , typ synd om Hanna , för hon blir ensam och jag kan inte mobba henne imon då ;o
Sitter och äter gottit godis nue ;D

Pusss på ponts och hjelte som gjorde dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0