I´m very biff (y)

Hemma hos Millie från , angered där vi va å körde friidrott :)
Gick la änna bra och så ;) Hoppade längdhopp och sprang 60 m :)
På längdhoppet fick jag bäst av alla tjejerna , hoppade 4 meter (y) haha , ne men de va inte så bra :p
Sen på 60meter fick jag bästa tiden jag fått på länge , när jag sprang mot stefan i 7A förlorade jag men de är ju klart , han är ju sjukt snabbt men han sa själv att han va impad att jag va så snabb och jag fick tiden 8,39 :D haha ganska så bra iaf :) men då sprang jag med killarna (egentligen skulle jag inte de , men fick ändå) Sprang bara en gång md tjejerna sen stack ja bort till pontus och dom andra killarna , satt o snackade md dom en stund sen kom typ gurkan ( antoon G) och hällde massa vatten på mej och sen började typ alla? skulle kaste vatten på gurkan så kom de på pontus och han visste till och med att de va jag men han gick typ på gurkan ist xD haha gick fram te mej och tag min vattenflaska och började på grukan och dom andra istr för mej :) gulligt ;) hahHA  Säger vi bara ;)
Sen skulle vi typ köra kula men jag orkade inte köra d så jag gick bort till Pontus där killarna körde längdhopp och snackade lite med honom :) haha , han bah : du , jag måste möta dej nästa gång på 60meter.
Jag bah: jasså , tkr du att jag ska va md nästa gång med? haha okejdå ;)
Sen när tjejerna va klara packade vi ihop oss och tog bussen hem tbx till kärra (L)
Aja , mappe kommer iaf om typ en timme så ja får la snart plocka ihop min grejor för att åka hem :)
Sen hemma ska ja nog fixa matsäck inför imon också , när de är friluftsdag med nästa skola , min skola då :p
Kommer säkert vara as tråkit -.- hahha och efter de ska ja på fotbollsträning (KOMMER DÖÖ) HAHAH
Kramis på Tilda , Millie och dom andra töntarna som gjorde dagen :) <3

Pusss

Kommentarer
Postat av: m&t

kommentera våran <3

HAHA bäst, love u <3

2010-05-24 @ 16:55:16
URL: http://mmema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0