oorkar inte :(

orkar typ inte skriva :p men får la skirvia ändå , skippar dagens idag iaf .
Skolan , konstig idag typ :P på idrotten lämnade Robert oss tjejer i gymet så vi fick ha avslappning och typ dunka musik (y) haha
Sen mer tråk på so :p sen spanska , där tränade vi inför filmen vi ska spela in imon , hahaha jag är bäst rånaren ever som blir skjuten i huvet (y) hahhaah NOT
Sen bamba och sams och sist slöjd där jag bara va med Eve :) <3
efter skolan drog ja te kärra och hängde med Millie hem , där knarkade vi mer oboy och tog "lite kort".
Sen kom tilda och då gick vi till gården :)
Där va jag typ inte mkt med Millie och Tilda så ja va med pontus och hjelte lite :) efter att jag och Pontus bråkar med anton L och Nicke blev vi inlåsta ensama i alulan -.- hahha så sämst är dom andra , de finns ju fan fler dörrar att gå ut genom xD.
Gick och köpte lite godis sen och satte mej i Aluan igen (själv) sen kom pontus och Peter och typ körde pingis-match , pontus vann , ( ovanligt :p) så han fick 2 drickor av Peter men han va gulllig och gav en te mej  :) inte lite gulligt där änna ;) haha

aja , ska försöka såva nu :))
Pussss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0