| Only girl in the world |‎

orkar inte gå till skolan imon , någon som kan gå för mej ? :)
nej bara skoja men de kommer bli ganska tråkigt imorgon iallfall. De har jag redan listat ut . hihi
Var på Farsdag middag hos mormor och morfar , rikitgt gott måste jag säga. Men de är ju klart mormor gör alltid god mat!
Efter några timmar i partille va vi tvugna att åka hem för jag skulle på konfa grej.
Trodde de skulle vara imorse men de va tydligen ikväll istället. Men där tjötade vi lite , sjöng och sådana saker.
Hoppas inte de är konfa på ett tag nu , tror nästa gång va 4 december ? Krockar med fotbollsavslutningen men de fixar sej nog :)
Så , nu tänkte jag strax gå och lägga mej , har precis stutit och pluggat fysik ifall jag måste göra provet imorgon. Hoppas jag verkligen inte så ska be Perveen om att få göra de på torsdag :) hehe , 2 prov på torsdag isåfall (kommer dö..) .
Både spanska och fysik-prov denna veckan då. jätte kul! , eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0