there´s a club...

SHÓO , vet ni va? De är skola imon igen :( Blir änna lite seeg bara för de , inte brau ..
Jajaj , what ever (who cares about schoool...?)
Igår som jag sa åkte jag till farsan och slaggade där. Var också på middag , Kalkonmiddag . Undra om de va grannens kalkon vi åt ...?
Idag har jag iallafall vart på kalas i partille för kusinen viktor som fyllt 11 (tror jag de va? HAHAHA..)
Så nu är jag sjukt trött efter att ha ätit grymt mycket på bara 2 dagar.
Som jag alltid säger , man tjänar alltid på att träffa pappa och familjen på den sidan.
Denna gången fick jag 100kr av låtsas morfar och en "världens bästa syster"-kopp av min lillebror Mio - är han inte för himmla gullig?! :D så söt är han!
wellwell , har precis duschat och ätit lite så nu blir de väl datan och musik ett tag till sen sova .
Så vi hörs la imon , puss och kraaaamis !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0