This is my life♥

Rubriken stämmer och du kan ta och skaffa ett eget liv om du verkligen måste ha något att klaga på?!

Sitter i mitt rum och funderar på morgondagen , förmodligen hinner killarna inte baka inför i morgon så de kanske skulle vara bra om jag tog med eget som jag kunde dela med tjejerna? Tror fakitskit jag gör de.
Har suttit med Cissi hela kvällen och kollat i skolkatalogen . haha , fan va kul de är!
Plus att vi jobbat massor med filmen om Florida som ska vara klar tills på fredag då vi ska visa den för vår klass.
I morgon blir det hkk-prov igen , fast en "speciell" del där vi ska ha valt en maträtt vi ska göra och sedan göra den. Tyvärr så jobbar jag med Hamid ( förlåt Hamid om du läser detta..) och ja känner att de kommer gå åt helvete att jobba med honom :/ Haha , men han kommer säkert bara sitta vid sidan så jag får göra allt , verkligen ALLT!
Jaja , får göra de bästa jag kan iallafall.
pUsss , med stort U från mej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0