wonderful day!♥

chaaa alla goa och söta! Detta är en av dom mest underbara dagarna på otroligt länge!
Varför ? Jo , för först idag fick jag veta att jag får byta klass till 8a på måndag , sedan hemma åkte morsan och syskonen iväg och hämtade en lite misse till (den tredje..) och nu ikväll har jaghaft en underbar kväll med dom bästa(julia, Sara, Linnea, Louise & Alexandra) i kode på fritidsgården och precis nu när jag kom hem visade Mappe mej en moppe i ladan och sa att den va till mej !
så jävla grym dag asså!
Så nu sitter jag i mitt rum och nästa skriker för att jag är asså glad.

Just nu har jag dom bästa vid min sida , hela tiden både i skolan och aa , typ över allt!
Sen också så har jag moppen , kan lixom ta mej dit jag vill nu och en till misse att mysa me :D

Så imorn kommer de bild på mej och moppen (helvete , kom på att jag inte har nån hjälm...) och Cissi kommer kanske imon också och prövar den med mej :D

FUCK VA JAG MÅR BÄST NU!
Jag är nog lyckligast i sverige nu?! :D ♥
 
Haha , är typ hyper nu men de va iallafall de jag ville säga till er .
Mer hör ni nog inte från mej förrän imorn :) hehe.
 puss och kraaam beccis!

Jaaaag vet vem gulligaste killen i sverige är nu ... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0