§ Origentering §

shosho folket!
Hemma tidigt från origenteringen i fontin , klockan va la runt 13:00 när ja kom hem.
Origenteringen gick skit bra .
Böjade kl 9.00 och började springa med Johan från 8a sen blev vi plötsligt ett större gäng på 6 st.
Så jag sprang runt den längsta banan med Johan , Joel , Victor, Fredrik och Hugo. Gick för jefla bra att vara ensam tjej med dom.
sen efter 1 timma och 50 min var vi redan i mål och vi hade tagit alla 22 kontroller, så jefla grymt! :D
Får nog Mvg , va ju en av de 2 tjejer som sprang den svåra banan på typ 6-7 km.
Nöjd med mitt resultat iaf , nu blir de nog rida en sväng med Kasper sen fotbollsträning på Lunnevi med mitt älskade lilla lag ♥
Så , men vi hörs väl ikväll eller lite senare då , puss hej.

Jag nu , h ä h ä. gulligt rum i bakrunden = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0