Härligt väder♥


Hejhej! Idag blev det heller ingen skola för mig , men känner mej piggare idag än vad jag kännde igår.
Låg och frog mej i sängen ganska länge idag , känndes riktigt skönt! Hehe , kanske beövdes? :)
Riktigt härligt väder ute idag också fast det är synd att det är så blåstigt , vi bor ju vid havet också. Senare i eftermiddag kommer nog Cecilia hit för vi ska passa Cindy och ha myskväll plus att vi ska till konfan imorgon på morgonen. Själv börjar man med konfan igen.. kändes lite dum att missa chansen att kanske få en systemkamera efter konfirmationen ;) hehe , finns chansen så morde man ju passa på.
Imorgon ska jag också efter konfan åka med laget och kolla på fotbollsmatch i Göteborg. Kommer inte riktigt ihåg vilka lag det var men det kan jag skriva efteråt imorgon.
Nu ska jag försöka sätta igång och plugga lite inför moppekorts provet som jag så snart som möjligt ska göra :) Hihi , men jag uppdaterar mer senare :) puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0