Nothing even matters♥


ShoSho allt gött folk! What´s up..?
Hhehe , är på lite bättre humör än vad jag va igår. Känns bara lite tråkigt ibland. Men de får det väl bli ändring på. Gött i skolan idag ,inga större problem med något heller. Kul bara att jag typ gjorde planeringen och så för Cissi och Elsa som egentligen skulle hålla i idrottslektionen. Så man kan ju säga att hjälpte dom att få VG :) Varegod!

Snart ska jag sätta mej och börja plugga lite spanska och fysik som vi har läxa till imorgon. Fast de är tvek om spanskan eftersom vi ska se på film på lektionen , men får väl plugga för säkerhets skull.
Imorgon har vi musik på morgonen också. Just nu är vi indelade i grupper som vanligt och jag är tydligen med Therese , Hamid , Marcus och Johan S tror jag de va i min grupp? Jaja , men iallfall så ska vi i gruppen göra en låt tillsammans och sedan spela upp den för resetn av klassen. Så ja , vi får väl se hur de går :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

vem e snällaste killen/killarna i klassen? :D

vem e sötast av killarna?

finns de nåra kärlekspar i klassen? :D

2011-04-13 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0