Outfit och tjöt♥

Shenare! Åh, måste bara få säga för hundrade gången hur mycket jag älskar vädret och hur bra humör jag är på tack vare de! Kärlek till solen♥ Alex har iallafall vart här idag och de har vart skit mysigt! vi har pysslat om hästarna lite och ridit. Så hon har iaf åkt hem och så nu. hihi , min klänning som jag klickade hem härom dagen har också kommit , super fin är den! Tror jag ska ha den när jag och Linnea fotar nästa gång ,som faktiskt blir någon mer gång denna veckan ;)
Hitintill så har väl dagen vart bra, jag ska strax ut och hänga upp hängmattan och lyssna på lite musik ute i de härliga vädret. kanske sola lite också ;)
Lite fin och busig outfit idag också , lite chill sådär. Shorta - Ullared,  Linne - Cubus , Piratbyxor - Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0