Can you feel the same way too?♥


Tänk att just jag kunde få en sån underbar och fin kille till pojkvänn. De har knappt gått en månad sen det blev vi 2, ändå känns de som vi vart tillsammans i minst 1 år. Älskar dig gubben , mer än luften vi andas , mer än Cissi är bög , Ja , mer än själva livet! 
Just you and me , now and forever♥


Hej fina läsare! Hoppas ni har det bra i de jobbigt snurriga vädret. För jag har det riktigt underbart , men min underbara älskling hemma i hans rum med go musik på. Snaret drar han iväg på träning så jag får vara ensam här en stund och roa mig själv. Idag har vi vart i kärra en sväng för jag ville åka och kolla in de gammla huset samt träffa saknade Millie en kortis, trevligt trevligt!
Imorgon ska det vara visning här hos Marcus så vi drar upp till mig och stannar en natt sen fortsättningen är ännu inte bestämd :)

Kommentarer
Postat av: cecilia cooling gustafsson

HAHAHAAHAHA becca & marcus era bögar ni är så bögiga!!!!

hah fu <3

2011-08-15 @ 10:47:37
URL: http://cecilialouisee.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHA becca & marcus era bögar ni är så bögiga!!!!

hah fu <3

2011-08-15 @ 10:48:42
Postat av: gurra gurrbollson

Näemen guuuuuud så gulliga särskillt du nille snille nigger pinne

2011-08-23 @ 04:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0