One by one♥

Dag 1 - En bild på mig själv och 5 sanningar om mig.
Dag 2 - En plats jag alltid kommer att minnas.
Dag 3 - Min bästa vän.
Dag 4 - Min Pojk/Flickvän.
Dag 5 - Någon som alltid får mig att le.
Dag 5 - Om jag vann en miljon skulle jag..?
Dag 6 - Mitt husdjur.
Dag 7 - Ett minne.
Dag 8 - En person jag vill träffa nu.
Dag 9 - Min favorit film.
Dag 10 - Någon jag aldrig glömmer.




5 Sanningar om mig:

1.Jag har inte de bästa självförtroendet ,jag har väldigt svårt att uppskatta de jag har och jag bryr mej för mycket om vad andra tycker och tänker om mig.
2. Jag får väldigt lätt beslutsångest.
3. Jag hatar folk som går och snackar skit bakom ryggen på andra och sedan går och låtsas vara värsta bästa kompisen , så jävla falska människor finns det!
4. Jag har världens underbaraste pojkvänn och jag är just nu väldigt längtansfull efter att få skaffa egen lägenhet och där vill jag ju såklart bo med älsklingen♥
5. I LOVE TO  SING , men jag sjunger som en gammal häxa :(

hehe , då var vi igång igen! hihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0