It´s time for christmas ♥


Äntligen börjar julkänslan tillta här hemma mitt i all stress med att få all den goda maten färdig och alla julklappar ska hinnas packas in. Här ovan bjuder jag på lite trevliga bilder på våran fåniga julgran samt en bild som rektorn lyckades ta med min kamera under vårt luciaframträdande.
Längtar så galet mycket till imorgon då vi ska åka hem till min kära mormor och morfar för att fira jul tillsammans med resten av släkten. Därefter på kvällen ska jag och pojkvännen till hans kusiner och ännu mer släkt. Läängtar..! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skulle du inte få en jul header? :)

2011-12-23 @ 16:28:27
URL: http://thatsmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0