Jullov! ♥


(Google bild)
Yes , ni hörde rätt! Äntligen är det dags för 19 dagars jullov och jag ska njuta av varje sekund. Härligt med avslutnings i skolan idag då vi gick till 12. Dock hade vi en lektion på morgen... Känns ju lite halvkonstigt sådär men turen var med mig och dem som skulle uppträda fick sticka iväg för att träna istället.  Såklart sjöng jag i år igen och denna gången blev det Last Christmas. Marcus lille var med i skolan också , mys!

Mer än nöjd behöver jag väl inte vara för mina betyg. Inte helt fel iallafall och de finns fortfarande chanser för höjning nästa termin. Så här ser mina betyg ut just nu då:

Bild - VG
Biologi - VG
Engelska - VG
Fysik - VG
Hkk - VG
Idrott - VG
Kemi - VG
Matematik - G
Musik - VG
Slöjd - G (gammalt betyg då vi inte haft slöjd denna terminen)
So-ämnen - MVG
Spanska - VG
Svenska - MVG
Teknik - VG

Känns ju ganska segt att släpa med 2 tråkiga G men dem ska höjas till våren! hehe, de måste dem iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0