Lovely day♥


En liten egobild jag pysslade ihop igår när jag hade tråkigt ♥

Jätte aktiv blogg var det här!... eller? Förlåt , lovar att de ska bli bättre nu!
Åh vilken mysig jul jag haft! God mat, underbara familjer och trevliga julklappr får alla olika håll, även mycket oväntade håll. Igåt hade jag en riktig slappdag, jag gjorde verkligen ingenting. Super skönt. Men idag har jag och lille Marcus vart i Nordstan och på Backa Plan för att shoppa loss. Och det gjorde vi verkligen också! (bilder kommer!)
Om bara en liten stund ska jag krypa ner i Marcus säng med datorn för att skriva klart det sista på en skoluppgift som vi fick med oss innan lovet och den ska dock in redan imorgon.. Något jobbigt men okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0