Lucia imorgon ♥


Ja , det är ju den 13:e imorgon och då ska man självklart fira lucia med skolan. Iår är jag med i Luciatåget för varje år har 9orna hand om den delen. Jag, Louise och Malin ska vara de tre söta pepparkakorna som ett luciatåg inte kan vara utan ;) Vi ska också sjunga vissa låtar av dem som är med i själva föreställningen. Kan lova att det kommer klickas en del kort imorgon för Cecilia ska låna min kamera. Så bilder kommer!
Nu ska jag bara plocka ihop det sista inför imorgon för att slippa det på morgonen och sedan är det dags att krypa ner i sängen tillsammans med världens bästa pojkvän.

Kan också nämna att fölskrället gav mig ett super mysigt blåmärke eller vad jag nu ska kalla det. Hon fick för sig att hon skulle sparka bakut precis när jag vill flytta på henne för att ta grimman. Trevligt , fick inte lite panik heller för att det gjorde så äckligt ont, kan inte röra märket heller :(

Hoppas ni alla får en trevlig och mysig fortsatt kväll så hörs vi imogon! ♥

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-13 @ 19:58:29
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0