One Piece ♥


Japp , rubriken säger allt!

Nu är det verkligen så att jag själv också ska få en. Kände att de är något jag kan önska mig av pappa och Pia så just nu verkar de som om jag får en! Super glad , visst de är något jag egentligen inte känner något behov av men jag vill ju önska mig iallafall någonting i år även om jag redan känner att jag har allt jag kan önska mig.
 
Jag är verkligen inte sugen på att ha en rosa.. Inte heller vill jag begära att dom köper en av de dyrare. Nej , utan jag ville ha en utav orginalen så det fick bli antingen en Blå eller en ljus grå! hihi, kommer vara super mysigt!

Kommentarer
Postat av: c3cili4

vadå fusk.. <3

2011-12-08 @ 19:28:44
URL: http://cecilialouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0