"Ganska tomt och innerhållslöst.."

Stör mej såååååå himmla mycket på spotify reklamerna!

Idag eller ja fram tills nu har de vart ganska skönt väder ute , inte varmt men fint väder iallfall :)
Sov bort halva dagen nu igen -.- men under resten av dagen har jag vart i alafors på stället jag ska praoa.
De är ett hästspa , riktigt mysigt ställe! Kommer få sköta stallet (mockning m.m) och ta hand om hästarna. Kommer nog få rida med. De bästa är ju att dom har nästan bara fullblodshästar där. Super fina! Dom hade 2 jätte gulliga islandhästar där nu också.
Idag har jag också vart med Elin och Malin när dom skulle ta ut Kasper och Samba. Kasper har så mycket energi så han gick på tårna och ville inte stå still , bara skutta runt.
Jaja , ikväll blir det meldifestivalen, måste kolla på skiten även om de är något av de sämsta som finns på tv nu.
Vi ska käka tacos också. Fett najs! ♥


Kommentarer
Postat av: ceciliaaaaaa

eftersom det var islandshästar med där kunde ju jag ridit på dem >:( <3

2011-02-20 @ 10:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0