Get Moxie♥


jaja , ingen anning vad min såkallade rubrik betyder men de låter tufft + att de står på en utav mina tavlor.
Godmorgon ska jag kanske först och främst säga? Har vart vaken ett tag redan men har inte satt mig vid datorn förrän nu.
Idag funderar jag på att gå ut och springa en sväng. Vi ahr ju första matchen om bara 2 veckor och då kan det vara bra med lite kondition. Ikväll blir det också träning i kungälv med laget måste också fixa stallet eftersom det är min dag idag.

Idag får jag nog min kamera så ikväll efter träningen (om jag får tid över) kan jag lägga upp de senaste inköpen från denna veckan. Nu ska jag gå och göra i ordning mig , hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0