jag har tråkit..

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i ? 2-3 ggr, men är de nu.
Vad tycker du om kärlek? - helt jävla underbart
Vem kramade du sist? - Louise
Kramade du någon speciell person? - hon är mycket speciell
Har du svårt för att bli kär? - ganska..
När kysste/hånglade du med någon sist? - inte hänt... haha
Ångrar du det? - hur kan jag ?
När fick du senast en komplimang? - förut tror jag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha , aa du vet -.-

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - venne, kanske nån gång
Playat? - ne
Hånglat med nån riktigt ful - ne
Hånglat med fler än 50 pers - Ne
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -ne
Gjort något riktigt dumt? - vem har inte..?
Gjort något du verkligen ångrar? -  jaa :(
Varit nykter på nyårsafton? - nä , du vet jag är så full att jag dekar ocksåå..
Åkt ambulans? - ne
Gjort nåt olagligt? - nedu vet
Blivit polisanmäld? - aa haha
Slagit ner någon? - jaa?
Skämts över dig själv? - jaa haha
Sagt jag älskar dig och menat det? - säger de bara om jag menar de
Tar du droger? - Oboy!
Dricker du? - sockerdircka och liiiite cola ;)
Vilka kläder sover du i? -  t-shirt och underkläder
Vad hatar du verkligen? - när folk kommer såna här dumma frågor..
Varit kär? - har inte denna frågan vart redan?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - mm tyvärr..
Är du ensam nu? - aa
Vill du gifta dig? -ja , vrf inte ?
Vill du ha barn? - nja , kanske

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - JAG :D
Såg dig gråta? - folk brukar inte se mej gråta
Fick dig att gråta? - ingen jag vill nämna
Du delade en cigg med? - Hunden vetty , nej men röker inte
Du gick på bio med? - Linnea
Skällde på dig? - Morsan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ne
Kramat någon? - Oja
Pussat någon? - ne
Köpt någonting? - ne
Sjungit? - Jag sjunger alltid. Fast grymt dåligt
Saknat någon? - Ja, många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0