that´s how we roll♥

Älsklings tjejen Louise♥

Hej , jag kom för mindre än en timme sedan hem från en super lång dag i skolan. Fast jag måste säga att de har vart underbart lungt och skönt i klassen idag. Chill , på alla lektionerna utom den sista då vi hade elevensval.
Elevensval är en sak vi har i skolan där vi får välja något vi vill göra den timmen. Jag har valt att ha Gym , är ensam tjej i den gruppen om man inte räcknar med Cissi som aldrig är med och tränar.
Iallafall , idag tyckte Robet ( min idrottslärare) att jag skulle träna bara armarna för att jag har så himmla ont i ryggen. Och asså gud, jag trodde jag skulle dö efteråt?! haha , råträning för mej idag.

Nu har jag precis ätit och ska börja lite med fysiken nu innan jag åker och tränar i ca 2 timmar med laget.
puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

ÄLSKNINGS-TJEJEN REBECCA <3<33<3<3<3

2011-02-01 @ 21:22:31
URL: http://louisehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0