This i swear♥

Förlåt , de är så hemskt varje gång vi bråkar.. trårar rullar ner för kinden och de gör ont i hjärtat.
Du betyder alldeles för mycket för mej de förstår du väl..?


Hej , jobbig text ovanför jag vet. Men de är mycket känslor inom mej nu och de är mycket jobbigt.
Imorgon bär de av till ögonläkarn eller vadde nu va. Ska kolla mina ögon då. Sedan på kvällen ska min vän Julia som fyllt 15 ha tjejkväll men vet inte om jag ska gå. Vi ska inte åka någonstanns nu är det bestämt så jag kommer ju vara hemma. Men de känns så jobbigt just nu , känslorna förstår ni... bråket helst.
Så ja ,vi får väl se vad som händer. Blir alltid så nere när vi bråkat.. kan inte göra något alls.Vill inte vara där om jag bara ska sitta där och vara osocial och nere. Inte kul alls då.

Men jaja , vad finns det att göra?
Här kommer en liten lite småful bild från i sommras när man iaf va på lite bättre humör..
 

Kommentarer
Postat av: Louise

En liten småfin bild på becca <3



Kom till julle bulle så ska vi få dig på bra humör =)

2011-02-17 @ 20:08:39
URL: http://louisehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0