Trying just for you♥

Sha, kollar på film med familjen nu "i taket lyser stjärnorna" , fast måste säga att den inte är så bra endå. (tycker jag)
Jaja , lyckades inte komma upp så tidigt , kom upp runt 11 istället. Vid 3 åkte jag om morsan till stenungsund för att kolla mina ögon. Jag var faktiskt riktigt säker på att dom skulle säga att min syn va jääätte dålig men den va tydligen ganska bra endå. Så jag blir inte tvungen att ha lincer eller glasögon när jag kör. Jippie!
Sedan ville mamma in på kappah lför att kolla om hon kunde hitta lite kläder till sig själv där. Hon hittade lite smått men såklart kunde ju inte jag låte bli att dra med henne in på Cubus. Hittade massa fina kläder som jag övertalade mamma om att få.
En kofta, ett linne, en klänings liknande linne (ska jag kanske kalla de?!) , Tunika med shärp och en jätte söt bh.
Bilder på allt nytt jag köpt kommer upp på bloggen snart , bara väntar på att jag ska få tillbaka min kamera som ligger hemma hos Louise just nu. hihih , lite busigt ;)

Imorgon ska jag och Mattias tror jag , till hästspat där jag ska praoa. Kommer säkert bli jätte bra där , dom har ju galopphästar där så ;) Sedan på eftermiddagen ska jag och kanske mattias om inte någpn kompis hänger med ist , kanske kolla på bandy. När mina klasskompiar spelar match.
Men de får vi se hur de blir. Nu ska jag till mitt rum och lyssna på musik istället.

Långt inlägg men de får täcka upp dagen tomrum här på bloggen! :)

Saknar dej förfan körven..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0