Djuren inomhus♥

Idag tänkte jag berätta om ALLA våra djur här på gården. Så jag tänkte börja med dom vi har inomhus.
Dom består av : 3 katter, 1 hund och 1 hamster.

Först och störst har vi vår hund Julia.
Hon är ungefär 1år nu och är en Shetland sheepdog.
En mycket busig och lekfull hund odm älskar bollar och att spela fotboll. Så underbar är hon!
Nu när vi skaffat katter har hon blivit som en mamma för dom. Hennes små bebisar! ♥


En utav våra Små katter heter Lissie.
Hon var den sista katten vi hämtade. Hon är en korthårig och 3-färgad liten tjej.
Hon är en otroligt kelig katt men också mycket lekfull hela dygnet runt.♥


Sedan har vi Min lilla bäbis , Bosse eller Hampus som jag döpte honom till innan.
Han grårandig och långhårig. Heheh och inte lite fett =) men älskar han destumer!
Han är den keligate ever och följer mej vart jag än går hemma.
Älakar min lille tjockis♥


Sista Katten heter då Nisse eller Alvin som vi kallade honom innan.
Han är typ tiger färgdad och vita mönster med. han är korthårig.
En riktig buspelle kan man allt kalla honom!♥

sist och minst kommer nu Claudia , min Guld hamster.
Hon är ca 1år nu , hon är mörkbrun/vit fläckig.
Mysig liten sak , men riktigt jobbig på natten då hon alltid väcker mej med sitt hjul.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0