Goodbye´s beaks my heart

Idag är jag så otroligt trött så de finns nte! Vaknade i morse vid 7-8 av att jag hade jätte ont i magen. 
Låg i soffan och vred mej i mer än en timme , bestämde mej sedan för att ta en värktablett och hoppa in i duschen. Och en sak kan jag lova och det är att duscha fixa allt! Alltid när jag har ont i magen eller mår illa går jag och duschar en lång stund och sedan efter en stund så är det över! Så himmla bra! :D

Under förmiddagen har jag mys framför tvn med Datan och o´boy, vet att de låter som om jag är super fet , men jag ska träna massor när fotbollen börjar igen =)
Senare idag ska jag till backaplan med mamma för vi ska kolla på lite grejer till mej. Grässkor , tröja och mobilen jag kanske ska ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0