Ny mobil på ingång♥

Shaaa! hallå , ja saknar millie... Därför ska vi ses i helgen! :D
De va baar det jag ville säga... Nä skoja bara!
Ehm, har blivit hes igen som jag var i sommras (i 4 veckor..) så nu låter jag tyvärr som en kille igen..
Blir helt utan mobil till ikväll då Mattias kommer hem med min nya. En touch blev de! Vet inte vad den heter , typ jätte konstigt namn.

Vad händer mer? hmm.. Jo , i helgen blir jag förmodligen blond igen , bra blond inte så fult jag hade innan.


Unggefär ett år sen jag hade denna färgen , den gillar jag . Då hade jag brunt under också , lite najs där änna.

Kommentarer
Postat av: millieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

saknar dig också, ja längtar till fredag buhuuu :(((((((( gården på lördag också då elle om de e öppet? love you apa <3

2011-01-06 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0