Tack Gumman! ♥

Tack säger jag till min älskade vän Linnea som gjort en super fin design till mej. Så underbart snäll är du!♥

Förlåt allihopa för den kassa uppdateringen. Har haft fullt upp det senaste. som i måndags då vi färgade mitt hår - blont.
Och igår då vi gick i skolan från 8 till 16 , plågsamt!
Igårkväll var jag med Cissi sen åkte jag hem till Linnea där jag skulle sova inatt för att vi lätt skulle komma till skolan. Vi fick skjuts av Håkan , Cissi´s och Therese´s pappa.
Och som sagt idag så har skolan varit seg som alltid och som i vanlig ordning åkte Cissi med hem till mej igen.


Mitt "fina" nyfärgade hår. Bild från mobilen när jag var hos Linnea igår.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0