Konfirmationen♥

Jag har idag haft en så sjukt underbar konfirmation med alla underbara vänner som också konfimerat sig. Vi fick den bästa konfirmation man kunde få , det gick så bra det bara kunde gå. Allla va super duktiga och alla var jätte fina. Kommer nog sakna allt med konfan , nu när man kommit in i det var det ganska kul. Jaja , efter konfan blev det lite kalas hemma med god mat och tårta som jag själv gjort. Fick underbara presenter också (bilder kommer). Jag fick en dubbelsäng , guldkedja för ca 10 000 , ring , piercing , 2 000 kr. Jag är jätte tacksam för allt och för dnna dagen , önskar den kunde göras om! ♥
Bilder kommer när jag fått tag på några fina , samt videos kan dyka upp :)


Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

Åh va kul med presenter! Det är de jag ser fram emot med konfirmationen nästa år haha :D

2011-07-02 @ 22:34:24
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: ahang

Hej! allt bra ?

Anmäl dig gärna till dagens blogg inne på min blogg !

kram

2011-07-04 @ 15:23:05
URL: http://ahangphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0