Mamma mia vad seg =)

Ja det är ju inte så mycket upptadering här inte så nu tänker louise ta sakerna i egna händer och UPPTADERRRRRRRRRRRRA =)

- Jag vet att ni alla kommer att springa ett varv runt huset av lycka nu! =) Inte sant?

Måste ju dra ett av mina alla skämt nu när jag ändå är igång! Ni har säkert hört detta för alla skämt jag kommer med är tydligen gammla men iallafall

Vad sa Taschan när elefanterna kom?
- titta nu kommer elefanterna


inte alls torr humor!

Beccas webcam har en sådan rolig inställning att allt i mitten blir tjockt och då måste man ju bara ta sådanahära bilder! Ellerhur ???????????

Nu hoppas jag att alla har njutit av detta fantastiska inlägg för nu är det dags för mig att sluta skriva här!
Tjo hopp!

fast nää jag ska inte svika er så stannar lite till för jag måste berätta om den nya HTC CHA CHA!! DÖÖÖÖÖR AV SKRATT
- Med en facebook knapp!!!!!!!!

Ser ni knappen?              ^
                                      l


Kommentarer
Postat av: Tilla

Sjukt fin header! :)

2011-07-11 @ 21:12:00
URL: http://tillaandersson.blogg.se/
Postat av: absålut inte Louise ;)

HAhahah underhållande inlägg =) Hon borde göra flera inlägg i din blogg :P



2011-07-12 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0