Allt på en och samma gång ♥

Nej herregud. Detta funkar ju verkligen. Förlåt så jätte mycket för denna långa bloggtorkan som vart nu i flera dagar. Lika tort som en öken! Har inte haft så mycket tid till att blogga för jag har haft fullt upp varje dag nu hela dagarna. Som i onsdags , då var det avslutning på skolan. Riktigt mysigt för jag ställde mig på scen och sjöng "My heart is refusing me" för alla 8orna på skolan och sedan i klassrummet när jag gick fram och fick mina betyg tackade jag klassen för att jag fått komma in i en sådan underbart bra klass. Nu dessa senaste dagarna ink. imorgon har jag jobbat på fotbollsskolan här i kode. Det är anldeningen till den dåliga uppdateringen. För där har jag jobbat från tidig morgon till ganska sen eftermiddag och där efter umgåts lite med kompisar.
Men nu tänkte jag komma med ännu fler dåliga nyheter.. Imorgon som ni vet så ska jag jobba sista dagen på lunnevi med barnen men tyvärr direkt när det är slut så hämtar bussen som vi (mina kompisar och mig) ska åka med till Berghem igen för ett 5-dagars konfa läger. Så jag kommer tyvärr nog inte kunna uppdatera igen förrän på torsdagkväll då jag kommer hem igen. Men jag tänkte sätta mej nu och slänga ihop några tidsinställda inlägg för er skull. Sedan ska jag packa klart ,hihi puss hej love u all! ♥
(Bilderna nedan är tagna av en kompis samt från mitt lags hemsida!)





Lite vackra bilder här på slutat också är ju alltid trevligt ;)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får bara fråga en sak, varför vill aldrig cecilia va med på kort?!

2011-06-19 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0