I´m of this thing..♥


Ouuf , kolla va cool jag är när jag spelar fotboll♥ fast jag ska tyvärr sluta..
Förlåt så jätte mycket för igår , jag va verkligen inte och duschade så länge men han inte blogga efter för de hände massa skit på kvällen. dagen igår va okej , efter skolan blev de bada i ingetorp med Johan,Felix,Jesper,Mattson, Pontus A och Pontus J. hihi , de va ju såklart jätte kul och därefter åkte jag och mamma och hämtade ut kläderna som kommit från H&M , mycket som var till mig och de kommer upp på bloggen snart! Óch de dåliga som hände var att Nisse vår andra katt blev påkörd han med, fast han klarade sig men jag var jätte orolig att han skulle behöva avlivas. Så idag har han vart hos veterinären. Dagen idag i skolan har också vart ganska okej , inte så mycket gjort.
Ikväll har jag skrivit klart fysik uppgiften och mailat den till Parveen , jävla kärringen.. :) hehe , sedan har jag och Hampus bestämmt oss för att vi ska göra en låt ihop som jag ska sjunga på avslutningen. Fast hinner den inte bli klar så fär jag såklart sjunga någon annan som t.ex. Rolling in the deep , Wish you were here eller nått annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0