Summer and sunshine♥


Godmorgon är underbara människor!
Superduper väder ute idag ellerhur? tog bilden här ovan för bara några minuter sedan (mobilkameran) och de är i stort sätt helt vindstilla ute. UNDERBART! Som jag skrev igår så visste jag inte vad jag skulle göra idag. Nu har jag något att göra! Jag ska vara med bästaste Louise som kommer hit om ca en halvtimme. Så vi siktar ju såklart mot en toppen dag idag. Hade egentligen andra saker pågång men de planerna fick stopp igår.. Om du läser detta vännen (som jag tror du gör..) så vill jag bara säga föråt, ta den tid du behöver , jag väntar på dej..♥
Jaja , nog om det , nu ska jag dricka upp mitt te och fixa mig snabbt nu innan louise kommer. Men ni får ha en trevlig dag så kommer jag uppdatera lite senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0