Svar på en komentar♥

Hej hopp igen! Såg för en stund sedan att jag fått en komentar på ett utav videoklippen. Den "anonyma" person undrar vart jag köpt "kjolen" jag har på viden när jag dansar med Linnea.

Svar: Hehe tack , men det är faktiskt ingen kjol. Det är en Klänning som jag bara vikt ner överdelen på , hehe. Kommer inte riktigt ihåg vart jag köpte den men det var någon affär i nordstan , tror det var Moonsoon (vet inte vad det heter..) och den gick på 500 , men det var förra sommarn jag köpte den.

haha , jag ser ju inte alls drogad ut på bilden *host*


Kommentarer
Postat av: Moa

Söt :D



jätte fin blogg :D

2011-06-26 @ 22:21:40
URL: http://cremello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0