The final countdown♥


Godkväll alla söta människor som läser det här. En riktigt hård och jobbig dag måste jag allt säga att det vart idag. I kväll har jag spelat match mot KFF och de var en väligt jämn match mellan oss. Fast vi hade flest målchanser och jag tycker vi spelade mycket bra. Under den tiden jag fick vara inne i allafall i sista halvlek (vi spelade 3x30 idag igen) så fick jag en ganska go mål chans men så när jag är precis vänder mig mot mål efter att ha tagit ner bollen så kommer deras målvakt och krockar rakt in i mig smtidigt som deras ena back kommer rakti i ryggen på mig och de resulterar att jag tappar andan och får sjukt ont i bröstkorjen. Men ja , så kan det gå ibland så nu får jag gå och ha ont ett tag men det går väl över :)
Nu ska jag strax hoppa i säng för jag är sjuuukt trött , puss och gonatt så hörs vi imon! ♥

Kommentarer
Postat av: hahahahahaha

hahaha du har ju två airbags där fram och en där bak ;)

2011-06-27 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0