Dark room♥


Tänkte vara lite snäll och underhålla er med denna grymt bra bild. Linnea som alltid fotar mej är så otroligt duktig och vet precis vad hon ska göra för att få så bra bilder som möjligt. Det är därför de kommer upp så mycket bilder på mej här på bloggen , hihi. för att Linnea är så grym då ;)

Så här kommer ett tidsinställt inlägg för er läsare :)
Just nu så är jag faktiskt och praktiserar tredje dagen på Ale häst spa. Tror vi håller på att fixa i stallet nu eller så grejar vi med hästarna ;) Här finns ca 16 hästar just nu (tror jag det var) alla är fullblond (galopphästar) utom 3 st som är 2 travare och en ponny :) Mitt jobb här är att jobba i stallet sedan träna hästarna i vatten både innan och efter de också. Kommer nog också få rida lite nu dom sista dagarna om jag har tur :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Naw' tack gumms <3 men jag har ju en EXTREMT bra modell också ;) <3

2011-03-23 @ 14:50:33
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0