Jag vet att jag är seg.

Sho , ville bara säga att jag redan vet att jag är jätte seg och kass på att blogga. Men jag orkar verkligen inte just nu, är typ halvsjuk och massa , jätte jobbigt,
Tänkte säga också att skolan idag har vart chill men att jag mått lite halvkasst , ont i halsen och förkyld. Inte bra!
Nu väntar jag på att varma mackorna ska bli klara, ska upp och ta en snabb dusch och sedan gosas ner mej i sängen. Sovmorgon imorgon, deeeg. Ska sva till ca kvart i 8 sedan bara dra på kläder , inte käka ellet nått för jag ska fixa mej och äta hos Louise. Vi tar sedan bussen vid 10 tror jag? för vi börjar 10 i 11. Slutar sedan 3 så de är kort och chill dag.

haha , fan va fail bild. lite fult sådär att ha på mobilen .. haha hampus goes happy! nästan sädface på de asså.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0