Your smile takes me higher♥

Shoo , ny duschad och go tjej som skriver nu. Inte alls mycket uppdatering igår , orkar knappt blogga även om de är ganska kul ibland.. Men igår kollade jag på melodifestivalen och den blir bara sämre och sämre för varje år. Igår vann ju Eric Saade med sin låt Popular , Eric är väl bra egentligen och musiken och hans låtar är väl okej också så får väl hoppas de går bra för honom i eurovision sedan. Hahah , fan va tråkit jag har nu asså...
Jaja , ikväll blir det match med laaaget , fett najs , vi ska åka till Floda och spela mot Tollred.
Och nu ska jag nog plocka fram matteboken och försöka plugga lite , har matte prov imon så de skulle nog bara en bra ide... hihi :) vi hörs sen! ♥

fina skor :) rosa - thess , mörka - Julia , Randiga blå - mina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0