I´m on the edge ♥


Åh , har förtillfället hittat min nya favorit låt! The edge of glory av Lady Gaga. Hon är så otroligt bra sångerska och levererar många grymma låtar. Förlåt för att bloggen vart som öken det senaste , det ska jag försöka ändra då snarast! Tänkte bara lätt berätta vad som försegått och vad som kommer hända fram över. Denna veckan har kännts ganska kort , antagligen för att jag inte var i skolan i onsdag för då var jag i kärra samt i möndal och skrev teoriprovet som jag tyvärr misslyckades med men ska göra om det på söndag igen. Imorgon ska jag åka iväg under dagen och kolla när killarna i klassen spelar match mot varandra. Lagen är Kode/kareby där de flesta i klassen spelar och Romelanda där tvilling-killarna spelar. Hoppas det blir en spännande match eftersom jag oftrar en hel dags fotboll för denna match ;) Jag skulle egentligen vart med ett annat lag och spelat Korpiaden med dom på heden men bestämde mig för att kolla på killarnas match istället. Och söndagen blir det som sagt ett nytt teoriprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0